czwartek, 26 kwietnia 2012

Zaległe zdjęcia + nowinki;)

Witajcie Kochani:)
Dawno mnie nie było, ale dzisiaj wrzucam zaległe fotki!
Zapraszam też do odwiedzenia mojego kanału na YT. Zamierzam zamieszczać tam urodowego pochodzenia filmiki, również DIY. Typowo urodowy kanał:) Mam nadzieje ze jeszcze dzisiaj pojawi sie nowy filmik z moimi ulubieńcami. Jak wiecie wgrywają sie bardzo długo a ten ma ponad 13 minut, mimo że obciełam połowę ;P Zbierałam dosyć długo odwagę, ale zmobilizowała mnie Karolina organizująca konkurs makijażowy, wtedy pomyślałam że to już, i jest okazja zacząć:) Stres niestety zżera mnie tak, że zamiast miłej osoby wychodzę na jakąś wyniosła, taka cwaniare, wredną, nie mam pojecia czemu:/ Dzisiaj poszło juz lepiej, ale za to nadrabiam zająknięciami, ee,yyy,iii,  hehe, trudno, wiem że wkrótce sie oswoje i będzie wychodzic juz naturalnie.

Tutaj link: http://www.youtube.com/user/RudaMilka/videos

--------Kolczyki na zdjęciach są moim wyrobem, moge zrobić takie same w innych kolorach na zamówienie --------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sweterek z sh, niestety tak sie pozaciągał że już jest nie do użytku:(




















9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twój blog :] Jako ktoś, kto nie jest wychudzonym wieszakiem, tylko ma trochę ciałka tu i ówdzie ciężko mi znaleźć blogerkę, z którą mogłabym się utożsamiać, dlatego bardzo się cieszę, że znalazłam Ciebie, bo pokazujesz, że nie trzeba mieć figury modelki, by dobrze wyglądać. Tak mało takich blogów, ech...

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog super zdjecia po prostu super
    zapraszam :) http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. spinki we włosach i sweterek są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej wytypowałam Cię do akcji "Reading is cool" :)
    szczegóły u mnie na blogu.
    P.S. Fajne filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka i ogólnie całość:)

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawione komentarze serdecznie dziękuję! :)
Każdy jest dla mnie równie ważny, i zawsze staram się odpisać.
Komentarze są poddawane moderowaniu aby żaden nie umknął mojej uwadze.

Każdy SPAM jak i wulgarne, obraźliwe treści są przeze mnie usuwane. Proszę o nie spamowanie! DON"T SPAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...