poniedziałek, 7 stycznia 2013

Tag- Liebster Blog

Dzisiaj nie mam weny. Przyznam sie -okropnie nic mi sie nie chce. Dopadło mnie poświątecznie lenistwo i nie zapowiada sie rychłym odejściem.
Chciałam zrobić podsumowanie 2012 roku w kilku postach i zacząć coś sklecać o farbowaniu henną...no ale cóż. To musi poczekać.  Nie raz obiecuje sobie, że "dziś wieczorem coś napisze", a później kładę dziecko spać i opadam z sił. Zero energii, do tego pogoda nie napawa optymizmem i tylko zamula.





Pomyślałam, że nadrobię trochę zaległości. A więc tag. Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Mohito. Dziękuje!:)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Odpowiadam:)

1. Ulubiona potrawa z dzieciństwa ?
* Długo nad tym myślałam. Mało co pamiętam;)  ale z tego co mi rodzina opowiada to "JAJO". Jak byłam starsza to już robiłam sobie sama na kolacyje dziwne wynalazki...najczęściej podsmażałam ziemniaki z obiadu z jajkiem, dodawałam cały mix przypraw (w tym do ryb o.O ) i pod zrobione ziemniaki na talerzu układałam ser. Ziemniaków było jak dla chłopa, nieraz robiłam do tego sos... w późne wieczory...i nigdy nie tyłam!!!

2. Kawa czy herbata ?
* Herbata. Od kawy dostaje wariacji serca, uderzeń gorąca i trądzik się pięknie nasila.

3. W jakim kraju chciałabyś mieszkać ?
* W Japonii <3 

4. Dlaczego piszesz bloga ?
* W ten sposób się wyrażam.

5. Ulubiona pora roku ?
*Wiosna, ten stan gdy budze się rano, widze słońce za oknem, pąki na drzewach i aż chce sie żyć!

6. Twój ulubiony film to ... ?
*Jestem filmową maniaczką. A że wybieram tylko te warte obejrzenia filmy nie zdecyduje sie na jakiś jeden. Nie sposób spamiętać! Z każdej filmowej kategorii mam swoich faworytów ale horrory to jest to co kocham:)

 7. Ile czasu spędzasz przed komputerem ?
* Nie za wiele. W ciągu dnia korzystam z doskoku, sprawdzić pocztę, fb ;) po kilka, kilkanaście minut i schodzę.  Wieczorami jak mi sie uda to dłużej

8. Co Cię wkurza ?
*Po za ludzkimi odchyłami... ODROSTY, gdy zabraknie czegoś podczas robienia obiadu...brak porządku i kurz

9. Wieczór z książką czy przed telewizorem ?
* Zdecydowanie telewizor. Jeśli miałabym czytać książkę moment bym usnęła. Poza tym nie dowidzę a do okularów się jeszcze nie przyzwyczaiłam (są zbyt mocne):(

10. Co jest dla Ciebie najważniejsze: pielęgnacja włosów czy ciała ?
*  Odkąd dostałam uroczy trądzik w podstawówce, cera była na 1 miejscu. Dostawałam az obsesji. Problem nie minął, hormony dalej wariują ale teraz przeszłam na naturalną pielęgnację, w tym OCM, i czekam na zmiany na lepsze:) Po za tym powtarzam stałe czynności i to wszystko.
  Włosy to dosyć świeży temat ale teraz to na ich punkcie oszalałam!

11. Ulubiony kosmetyk do włosów ?
* OLEJE. 
Pokochałam zwłaszcza te Alterry. Niestety zostały wycofane ale udało mi się zdobyć jeden na wymiance. Z migdałami i papają. Pachnie obłędnie a moje włosy wręcz go piją na samo "patrzenie".  Aktualnie testuje olej lniany. 

Ogólnie rzecz biorąc olej to dla mnie złoty środek na wszystko. Na włosy, do ciała i OCM. Przymierzam się do picia lnianego :)
 
Edit : Doszły mnie niedawno słuchy że Alterra powraca, tym razem z pompką :>



 Oto moje pytania:

1. Modernizm czy minimalizm?
2. Jakie jest Twoje największe zwariowane marzenie?
3. Wakacje na plaży czy w górach?
4. Jeśli mogłabyś wybrać jedną z części ciała która byłaby wiecznie młoda, co by to było i dlaczego?
5. Twój największy popełniony grzech makijażowy?
6. Jeśli miałabyś jedno życzenie i mogłabyś zmienic świat, to co by to było i dlaczego?
7. Kto jest Twoją inspiracją?
8. Co Ci daje wolność?
9. Gra z facetem na x-boxie czy wypad z koleżankami?
10.  Najlepszy kosmetyk?
11. Jak poprawiasz sobie nastrój gdy dopada Cie chandra?


Jutro taguje;) Mam też w planach dodać post z miesięcznym podsumowaniem pielęgnacji włosów, teraz lecę spać:)

 Dobranoc Misiaki! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawione komentarze serdecznie dziękuję! :)
Każdy jest dla mnie równie ważny, i zawsze staram się odpisać.
Komentarze są poddawane moderowaniu aby żaden nie umknął mojej uwadze.

Każdy SPAM jak i wulgarne, obraźliwe treści są przeze mnie usuwane. Proszę o nie spamowanie! DON"T SPAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...