niedziela, 7 sierpnia 2011

Joko- find your color





                                                                                                         (źródło - KLIK )


Wybrałam kolor sweet plum. A raczej zrobił to mój mąż:) Śliczny głęboki fiolet. Dopiero za drugim razem udało mi się pomalować paznokcie tak jak wyglądać powinny;) I za to minus. Producent uważa, że wystarczy jedno pokrycie dla idealnego efektu. Nie wiem...może gdybym perfekcyjnie opanowała szeroki pędzelek i dosyć gęstą konsystencje. Szeroki pędzelek powinien być zaletą a jest odwrotnie. Pomazałam tylko skórki ...Pokryłam dwiema warstwami. Efekt naprawdę super ale na krótko:( Jeszcze kiedyś pomaluje nim paznokcie i może coś sie zmieni;) ale wątpie...Przez ten lakier mam jakiś uraz do tych "winylowych". Jakos nie zauważyłam dłuższej żywotności, jest tylko gęstszy, a takich nie lubie. Jedyne co to ma ładne kolory, głębokie soczyste, i ładnie błyszczy.

Cena:  5.97
Ponowny zakup:  NIE
Ocena:           4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawione komentarze serdecznie dziękuję! :)
Każdy jest dla mnie równie ważny, i zawsze staram się odpisać.
Komentarze są poddawane moderowaniu aby żaden nie umknął mojej uwadze.

Każdy SPAM jak i wulgarne, obraźliwe treści są przeze mnie usuwane. Proszę o nie spamowanie! DON"T SPAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...