niedziela, 7 sierpnia 2011

Lakier - Pierre rene- top flex

 
                                                          (źródło - KLIK )
Mój faworyt wśród mazańców paznokciowych! Jestem w posiadaniu odcienia coral. Jest to delikatny frenchowy kolorek, taki którego szukałam!  Zawsze trafiały mi się zbyt różowe lub beżowe, a ten jest połączeniem tych dwóch:) Teraz moje paznokcie mają podkreśloną płytkę jednolitym kolorkiem. Pięknie kryje, ma bardzo ładny połysk, szybko schnie i trzyma sie długo. Polecam!
Plus za wyposażenie opakowania w system "click" który zapobiega wysychaniu lakieru. Bardzo miło, że pędzelek jest wygodny, ładnie spłaszczony a w buteleczce pływa metalowa kuleczka, która miesza lakier. Pojemność niezwykła- 11ml . Dostępny w 44 kolorach
Hypoalergiczna formuła: nie zawiera formaldehydu, nie zawiera toluenu, nie zawiera kamfory, nie zawiera DBP
Dość drogi ale wart swojej ceny!

Edit:  Dopadłam nowe kolory. Warm orange. Może akurat ten odcień nie kryje tak idealnie za 2 razem jak inne, ale warto sie przyłożyć. Ślicznie wygląda na dłoniach:)

Sun kissed, jeans, rich mocca. Zdjęcia niebawem!
Cena spadła koło 8.45 zł, można tez trafić na super cenę nieco ponad 6 zł. Ostatnio wzbogacił się w nowe piękne kolory min. śliczny żywy niebieski. Wszystko zależy od drogerii. Najtaniej chyba wychodzi w drogeriach Natura (Sylwia)
 
Cena:  9.25
Ponowny zakup:  TAK!
Ocena:                   9   (odjełam za połysk który sie traci po kilku dniach)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawione komentarze serdecznie dziękuję! :)
Każdy jest dla mnie równie ważny, i zawsze staram się odpisać.
Komentarze są poddawane moderowaniu aby żaden nie umknął mojej uwadze.

Każdy SPAM jak i wulgarne, obraźliwe treści są przeze mnie usuwane. Proszę o nie spamowanie! DON"T SPAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...