niedziela, 7 sierpnia 2011

Lakier Vipera High Life

                                                                                                         (źródło - KLIK )

Mój najnowszy nabytek. Pozytywnie:) Ubzdurało mi się, że chcę odmiany i z soczystych kolorów przejde na mniej odważne. Szukałam beżu, kawy z mlekiem coś koło tego. Top flex nia miało :( rich mocca za ciemny także wyruszyłam do Sylwii. Zobaczyłam nowość. Wystawione na ladzie lakiery z Vipery. Było ich zaledwie kilka ale aż 3 lub 4 odcienie beży. Babka powiedziała że klientki po nie wracają więc wybrałam 811, nie było akurat jaśniejszego. Buteleczka jest naprawde śliczna, inna i mieści 9 ml. W domu zauważyłam że ma mini drobinki w odcieniu różowym, troche sie przeraziłam, ale po nałożeniu są one niewidoczne. Tak samo ładnie kryje i ma praktycznie te same zalety co moi poprzedni ulubieńcy. Nie traci na połysku ale mam wrażenie że ciut krócej utrzymuje sie od Top Flex. Użyje kiedys ponownie, może sie pozytywnie rozczaruje i zmienie ocene na Lakier idealny?



Poj.- 9ml
Cena- ok. 8 zł.
Ocena-     9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawione komentarze serdecznie dziękuję! :)
Każdy jest dla mnie równie ważny, i zawsze staram się odpisać.
Komentarze są poddawane moderowaniu aby żaden nie umknął mojej uwadze.

Każdy SPAM jak i wulgarne, obraźliwe treści są przeze mnie usuwane. Proszę o nie spamowanie! DON"T SPAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...