niedziela, 7 sierpnia 2011

Lakier Golden Rose- Paris



                               
                                                       (źródło- KLIK)
Na ten lakier skusił mnie kolorek. Piękna żywa zieleń, bo takiej właśnie szukałam. Gdy zobaczyłam całą palete z tej serii, zakochałam sie w niej od razu. Każda Pani znalazłaby coś dla siebie od matów po perły i brokaty. Nie zastanawiałam sie, i nabyłam kolor zielony i ciemny niebieski (bez żadnych drobinek). Pani w sklepie zarzekała się, że są to super lakiery, klientki chętnie po nie wracają ponieważ piękne pokrycie płytki i brak odpryskiwania i ścierania kusiii...

Szczerze? skończyło sie na gadaniu! Owszem, pięknie pomalowałam pazurki, ale przy drugiej warstwie, myśląc, że do końca pokryje równomiernie, rozczarowałam się trochę. Lakier lekko się mazał, i nie do końca pokrył tak jak miał. Ale tu chyba była kwestia wprawy. Nie pominę tego, że schnął mi wieczność, co skutkuje różnymi ryskami itp. Na drugi dzień gołym okiem widać było mocne pościerania, połysk utracił na tym całkowicie. Żałuje bo zakochałam się w niebieskim:( Pocieszam się, że był taniutki)



Cena:  3,70
Ponowny zakup:  NIE
Ocena (1-10):      3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawione komentarze serdecznie dziękuję! :)
Każdy jest dla mnie równie ważny, i zawsze staram się odpisać.
Komentarze są poddawane moderowaniu aby żaden nie umknął mojej uwadze.

Każdy SPAM jak i wulgarne, obraźliwe treści są przeze mnie usuwane. Proszę o nie spamowanie! DON"T SPAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...